De 10 elementen van een
Volledig Magnetisch Marketing Systeem

Website bezoekers worden Contacten

Contacten worden Klanten

Met een Volledig Magnetisch Marketing Systeem trek je via verschillende kanalen nieuwe, geïnteresseerde bezoekers  aan.

Je gebruikt je Magnetische Website als basis voor het omzetten van deze nieuwe bezoekers in nieuwe contacten.

Via een ge-automatiseerd e-mail marketing systeem bouw je een relatie op met je contacten tot ze klaar zijn om klant te worden.

  • 1 Actiegerichte Homepage

    Je hebt slechts 4 tot 8 seconden  om je bezoeker te overtuigen dat jij hebt wat hij zoekt en om hem aan te zetten tot actie. Is je homepage hierop niet voorzien dan is je bezoeker terug weg.

  • 2 Weggever

    Geef iets gratis weg dat waarde heeft voor je potentiële klant: een waardebon, een e-boek een rapport. In ruil vraag je de bezoeker om zich kenbaar te maken.

  • 3 On-line video

    Niets is zo krachtig als video om je boodschap over te brengen en om je website bezoekers aan te zetten je weggever te downloaden en zich kenbaar te maken.

  • 4 Landingspagina

    Met landingspagina of microsite heb je slechts één doel: het genereren van nieuwe contacten of prospecten, niet meer, niets minder.

  • 5 E-Mail Marketing Systeem

    Met een goed e-mail marketing automation systeem sla je het e-mail adres van je bezoekers op en mail je hen op regelmatige basis.

  • 6 Professioneel Marketing Materiaal

    Een e-mail systeem is niet voldoende: je hebt professioneel geschreven marketing materiaal nodig om naar je prospecten te e-mailen.

  • 7 Facebook

    4,3 Miljoen Belgen gebruiken dagelijks Facebook. 4,3 Miljoen potentiële klanten … dagelijks. Facebook kan dus niet ontbreken in je marketing mix, ook als je enkel zakelijke klanten hebt (B2B).

  • 8 Bezoekers aantrekken

    Je hebt een strategie nodig om een stroom aan bezoekers naar je website te krijgen uit een aantal verschillende bronnen.

  • 9 Remarketing

    Een relatief nieuwe, zeer krachtige methode die je toelaat toch te communiceren met potentiële klanten NA dat ze je website verlaten, zelfs al hebben ze je hun e-mail adres niet gegeven.

  • 10 Gewone post

    De bijna vergeten, maar krachtige marketing methode: de gewone post. Dit vult je on-line activiteiten aan en versterkt ze nog.