Na de aankoop is het nog niet gedaan

Ik sta hier aan de ingang van de hoofdzetel van Piano’s Maene in Ruiselede, samen met mijn gezin, omdat we zijn uitgenodigd voor een exclusief concert van Kris en Koen Wauters deze middag.

Waarom vertel ik dit allemaal?

Omdat ik met jullie iets wou delen: Piano’s Maene heeft begrepen dat er na de aankoop nog een heel belangrijke fase volgt.

Een piano is namelijk niet iets dat je iedere maand, zelfs ieder jaar koopt en toch is het voor Piano’s Maene belangrijk om contact te blijven houden met hun bestaande klanten en om die klanten ook in de watten te leggen.

Waarom doen ze dat?

Het antwoord is eenvoudig: op die manier maken ze van hun bestaande klanten ambassadeurs. Ambassadeurs die Piano’s Maene gaan aanbevelen bij familie, kennissen en vrienden. Op die manier komen nieuwe klanten automatisch en vanzelf naar Piano’s Maene toe.

Dus denk even na wat jij in jouw onderneming kan doen voor je bestaande klanten zodanig dat jouw volgende klant een klant wordt die vanzelf naar jou toekomt en je onderneming magnetisch wordt

Veel succes!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

* Checkbox GDPR is verplicht

*

Ik ga akkoord