Klant: The Outsider Club, Oudenaarde
Briefing
De sleutelwoorden bij de briefing voor deze website waren: fris, jong, een beetje speels, gericht op het jeugdige publiek maar ook voor de ouders aantrekkelijk en informatief.
Via de ingebedde KampAdmin kunnen ouders direct boeken en sluit de werking van de website perfect aan bij de administratieve processen van The Outsider Club.
Klant aan het woord
Goed contact, snelle opvolging, duidelijk antwoord op onze vragen, kritisch meedenken, tevreden over eindresultaat.
Website op maat
Website in lijn met huisstijl
Eénduidige merkidentiteit
The Outsider Club in Oudenaarde beschikte reeds over een huisstijl, ontwikkeld door Wolf Graphics. Deze huisstijl sluit perfect aan bij het doelpubliek van zowel jongeren als ouders, maar was nog niet terug te vinden op de bestaande website.
Na de briefing kozen we er resoluut voor om die stijl door te trekken naar de nieuwe website. Op die manier konden we een eenduidige merkidentiteit creëren voor The Outsider Club, zowel online als offline.
De ‘dudes’, eerder al terug te vinden in het drukwerk, zorgen nu ook op de site voor visuele ankers die de bezoekers wijzen op de belangrijkste Call-to-Actions.
Integratie met KampAdmin
Voor Charlotte en haar team was het belangrijk dat het boekingsprocess en de achterliggende administratieve processen konden behouden blijven en de nieuwe website daar naadloos bij aansloot.
Daarom hebben de we bestaande integratie met KampAdmin zoveel mogelijk behouden en opgefrist in lijn met de nieuwe stijl van de website.
Kunnen wij jou verder helpen?
Ook een nieuwe website nodig en nood aan een adviesgesprek hierover?